close

  

糟糕有點失控,天馬異想支撐我卻無力陪我走到最後。

想得太美好勾勒出每一個細節卻在一瞬間都亂了分寸,
差一點就連眼淚都不受控制,到底還是太勉強了。

不聽勸告
依然故我
最後自嚐苦果

這就像是明明停止漣漪又丢一顆石頭讓自己分心,而兇手是自己。

反正相信我不會這麼容易抽離我對自己藕斷絲連的天份很有信心
現在說不想三秒後又會想六秒後又不想於是輪轉。 

well
maybe it is time to wake up
i shouldn't let myself in this dream
because dream isn't come true
everybody known but no one said it
two is better than one but if i am not ready to face on love
maybe single is true decision
please wake up although i know it's not easy to forget
um it is going the end 
at the first , it was not to be optimistic
so wake up ! girl.

 

文法錯誤那就這樣吧反正我不是英文系得過且過不犯法。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Juno 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()